Saturday, September 11, 2010

Aktiviti Malam Raya





Gambar di atas tempat di mana kami tengok wayang (tapi kitorang tengok wayang malam, gambar ini diciplak dari encik google)

Pertama sekali selamat hari raya diucapkan kepada umat yang beragama islam, setelah sebulan menahan lapar dan dahaga di bulan ramadan akhirnya kita menyambut hari lebaran yang mulia, entri kali ni aku nak share pasal aktiviti raya pertama aku di kampung,malam tadi beberapa orang sepupu aku pada mulanya nak ajak aku pi karaoke, kitorang pun pi la bandar, sampai kat sana semua pusat karaoke full house, kalau nak nyanyi gak terpaksalah tunggu pukul 12 malam T_T (Ramai orang suka karaoke malam raya ke?). Akhirnya kitorang pun tukar la plan tengok wayang, citer Resident Evil yang baru tuh, dah la duduk seat dua baris dari depan (malang dapat balance2 seat je,uhuk2), sakit kepala aku mendongak kat panggung tu. P/S: Citer resident evil tuh suke sangat wat suspens, tak sesuai untuk orang yang lemah jantung (tak macam tengok citer aksi,asyik menyergah orang kat panggung, dah tiru stail citer seram kot)



0 comments:

Post a Comment