Friday, September 10, 2010

Best Ke Movie The King Of Fighters?

Semalam aku dan kawan-kawan pergi ke bp mall,nak shopping last minit sebelum raya la katakan,sambil shopping tu kitorang singgah la survey pawagam kat tingkat atas nun, kot-kot ada citer best, sekali dengan tak semena-mena kawan aku beli la tiket wayang yang bertajuk King Of Fighters (nampak macam best je tapi macam ........)
Ok, aku bagitahu apa yang tak best tentang filem ni.
1. Kyo kusanagi dilakonkan oleh orang putih (WTH)
2. Baju Terry Bogard macam life-jacket (jimat kos kot :)
3. Apa kejadahnya kyo lawan rugal guna pedang? bukan dia ada kuasa tangan berapi ke?
4. Pembebelan yang panjang sehingga aku menguap dalam panggung berkali-kali.
5. Apsal baju mai shiranui yang dilakonkan maggie q warna biru, sedangkan kalau watak dalam game warna merah.
6. Dan banyak lagi ketidaksamaan sifat karakter KOF versi live action dengan original




Lihat gambar : adakah pelakon di atas sesuai melakonkan watak Terry? LOL

So,aku leh katakan citer ini akan menghampakan peminat-peminat KOF sebab jalan citernya amat terpesong dari cerita dalam komik ataupun anime. Aku bagi 1 bintang je T_T



0 comments:

Post a Comment