Thursday, September 23, 2010

Kalau Bosan Ape Korang Buat?




Lepas raya ni tiba2 je kebosanan melanda,tak tahu la pasai apa (pasai poket kering kot). nak men fb pun bosan,keje pun bosan, akhirnya aku dah terbiasa dengan kebosanan ni,lepas tu aku wat study kes mengenai bosan ni (dahsyat la,dah macam U nak wat tesis-mesis),mengikut kajian scientific american, bosan yang berlebihan menyebabkan depression, dan mengikut kajian beliau kebosanan yang melampau itu boleh menjadi penyebab utama penyakit jantung. Apabila seseorang itu bosan, hormon yang berbahaya akan keluar dan menyebabkan stress kepada jantung. Huh dan aku tak nak huraikan lagi sebab korang leh cari sendiri kan, aku pun tak suke sangat tengok mende camni takut jumpa benda yang tak sepatutnya LOL. Oleh itu kalau korang bosan (aku ke yg sbnarnya bosan :), pi la bersukan ke, library ke, ada gak aktiviti berfaedah ^_^.

p/s: arghh kebosananku sukar untuk diubati, pi mkn nasi kandar jap gi pun sodap,hu2.



4 comments:

Tinta Lana said...

geram nya kucing,hehe

Admin KPH said...

hehe, geram yer tgk kucing, kat rumah saya ada 8 ekor kucing ^_^

My Little Diary said...

hello... saya pun bosan ni.. hehe.. salam perkenalan, sudi2 ler singgah blog saya & follow.

Unknown said...

Salam...kalo agak2 bosan apa kata layan music ke or tengo movie yg dapat menghiburkan hati..just my opinion :)

Post a Comment