Thursday, September 9, 2010

First Entri




First entri untuk blog aku, pada mulanya aku suka-suka je nak edit widget ke, adjust blog kasi cantik ke, hape ke, tapi kalau dibiarkan kosong baik aku post ja kan3. Kenapa aku memilih untuk berblogging? Sebab utama aku berblogging sebab tengok member2 aku pun ada blog,jadi sebab tak nak kalah punya pasal, aku pun buat blog la jugak (ayat macam jeles :), mana la tahu dapat kenalan baru ye tak, disamping boleh la sharing idea korang yang bernas tu ^_^ bak kata orang putih : sharing is caring. Tapi bukan senang nak cari idea, kadang-kadang sampai tak terupdate blog bila idea dah blank (aku ade follow satu blog tu,mula-mula rajin la dia update,masuk bulan seterusnya dah slow a.k.a senyap,aku harap leh terus berblogging tanpa jemu,hu2). Oleh itu sokonglah blog aku yang simple ni, kalau rajin jadi la member aku ( u follow me and i follow u gitu,hu3)



19 comments:

Nurain Hasan said...

hye awak.!
happy blogging
;)

Admin KPH said...

thanks,tgh takde idea balik la,uhuk2

rammyd said...

hye.. selamat datang ke dunia blogging. :)

Mira Edora said...

welcome babe :))

Alia Laila said...

ceaa . selamat ber'blogging' :)

Chilabaey's Spot 2 said...

Selamat berblogging ke alam blog.... Hehehehe... Saya dah follow awak, jom follow memollow... :)

Tunsha Ayunie said...

saya dah follow awak jugak :) nice entry neway ,,

Admin KPH said...

trimas pada kamoo semua,hepi blogwalking k ^_^

nur said...

selamat berblog

Ampuan Awang said...

salam,

bertandang ke laman ini dengan bangganya ;)

Admin KPH said...

selamat datang ke teratak sy :))

Mama Un-A-nas said...

singgah bace blog..semoge kekal berblogging.. :)

Unknown said...

Salam Nizam....Ha tahniah! jadi blogger macham akak..Insyaallah...teruslah berblogging walaupun hanya satu ayat...

gnesop said...

selamat menadi blogger..huhuhu

Jo Qusary said...

Yo, selamat dtg ke dunia blogger... jadi la blogger yg stylo okeh...

Syifa Alshah (wutwut) said...

selamat berblogging ;)

c.h.o.k.i_-_-_b3st said...

selamat blogging k

Artzam said...

Slmt berblogging kwnku..ceh!!!

PYB said...

tahniah! anda dah jadi seorang yg bergelar blogger.

Post a Comment